Job 10 van 10


Report this listing

Solliciteren



Dossierbeheerders voor ondernemingsrechtbank Antwerpen


Functie

De ondernemingsrechtbank Antwerpen is op zoek naar collega's om haar team te versterken!

Binnen de Rechterlijke Orde krijg je de kans om mee te bouwen aan de goede werking van deze rechtbank en een moderne justitie in het algemeen.

Ben je dus op zoek naar een afwisselende job met maatschappelijke waarde?

Ben je geïnteresseerd in administratieve taken i.v.m. dossierbeheer en staan de rechtzoekenden op de eerste plaats?

Ja , ja en nog eens ja ? Lees dan zeker verder.

Een greep uit je mogelijke taken

  • Je voert (volgens de geldende voorschriften) administratieve taken uit, bijvoorbeeld klaarmaken van de fysieke dossiers, briefwisseling en mailboxbeheer. Zo draag je je steentje bij aan de realisering van de dienstactiviteiten. Variatie: check !
  • Je werkt (naargelang de complexiteit) mee aan de behandeling van gerechtelijke dossiers . Zo draag je bij aan de kwalitatieve en kwantitatieve optimalisering ervan. Nieuwe uitdaging: check !
  • Je communiceert helder en transparant en je beantwoordt vragen van onder andere burgers, advocaten, ondernemers en maatschappelijke diensten. Aanspreekpunt: check !
  • Dankzij het volgen van (interne en externe) opleidingen krijg je de kans om je eigen kennis en expertise verder te ontwikkelen. Je begeleidt en ondersteunt je nieuwe collega’s en je geeft jouw kennis ook door. Always move forward: check !
  • Eenvoudige en vaak voorkomende problemen los je op een snelle en efficiënte manier op. Never give up: check !

Jouw profiel

  • Je hebt een diploma hoger secundair. Er is geen ervaring vereist. In functie van je voorkennis wordt in de nodige opleiding voorzien.
  • Belg zijn of burger van een ander land behorende tot de Europese Economische Ruimte of Zwitserland
  • de burgerlijke en politieke rechten genieten
  • een gedrag hebben dat in overeenstemming is met de eisen van de beoogde betrekking:
    • een indiensttreding is uitgesloten wanneer uit je strafregister blijkt dat je een correctionele of criminele veroordeling al dan niet met uitstel hebt opgelopen waarvoor nog geen eerherstel werd verkregen (zie art. 287quinquies par.3 Ger. Wetboek)
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Statuut en Graad

Je wordt aangeworven als assistent (niveau C) met de bijhorende weddeschaal C1.

Loon

Minimum aanvangswedde: € 29117,53 (bruto jaarsalaris, reeds aangepast aan de huidige index, reglementaire toelagen niet inbegrepen).

Via de kan je je bruto- en nettoloon berekenen door een aantal vragen te beantwoorden.

Voordelen

We bieden jou een boeiende job met impact op mens en maatschappij, met tal van voordelen:

  • Goede balans tussen werk en privé
    • glijdende werkuren in een 38-uren week
    • mogelijkheid tot telewerk
    • 26 dagen verlof en aangevuld met 12 extra dagen verlof
    • gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer
  • Talrijke ontwikkelingsmogelijkheden
    • uitgebreid (te volgen tijdens de werkuren)
    • uitgebreide
  • Beschikbaar materiaal o.a. laptop

  • Financiële voordelen
  • voordelige hospitalisatieverzekering voor jezelf en voor je inwonende gezinsleden
  • gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • mogelijkheid tot het krijgen van een telewerkpremie
  • mogelijkheid om een fietsvergoeding te krijgen
  • voordelen en interessante aanbiedingen via
  • allerlei sociale voordelen (aanvragen van een studielening, geboortepremies,...)
  • cafetaria tegen democratische prijzen.

Ontdek alle informatie (extra premies en toelagen, ...) en voordelen over werken bij de federale overheid op de .

Solliciteren

Catherine Lobbestael
03/257.82.78
selecties.ro@just.fgov.be

Solliciteren